28 Aralık 2011 Çarşamba

Bunalımdaki Kızın Facebook'taki Sözleri

1.70 boyu oLup da kendini bi bok sanan,
kaLçasına kadar dü$ük beLLi kot qiyip de tishörtünü çeki$tire çeki$tire çataLına soku$turan , sewqiLisinin eLini tutarken qözLeriyLe Beni yiyip bitiren,
Yürekten sewmeyi biLmeyen, adam qibi adam oLmayan,
arkadaş ayaqıyLa yaw$ayan yıLışan,
canı istemediqinde teLefonu açmayan, ´ben arıcam seni´ deyip aramayan,
hesap qeLdi mi eLi cebine qitmeyen,
Saçına 6 kiLo JöLe sürüpte kendini $ekiL sanan,
sömürücü,
aç ,
Piç ,
tutuk zekaLı,
çıkarcı,
i$i dü$medikçe aramayan,
tek derdi yatak oLan,
akLı beLden a$aqıı çaLı$an,
numaradan aqLayan,
saf ve masum roLü yapan,
aynı anda 2-3 kızdan ho$Lanıp hepsiyLe takıLan,
teLefon rehberi Ka$ar doLu oLan,
kaşarLarLa takıLıp kendini bi bok sanan,
terk ediLince köpek oLup yaLwaran,
kafası çaLı$mayıpda az konu$unca zeki oLduqunu zanneden,
miLyarLık teLefonLa doLa$ıp ayda 10 miLyonLuk kontör biLe aLmadıqı haLde 700 milLyon teLefon faturası ödemi$ edasıyLa doLa$an,
Tipsiz oLduqu haLde kendini dünya yakı$ıkLısı sanıp burnundan kıL aLdırmayan qötü tawan yapmı$,
 Kız tawLıcam die kendini reziL eden,
insan qibi konu$mayı biLmeyipte Lan'Lı Lun'Lu konu$an,
ak$ama kadar ewde yiyip !içip ! sıçıp ! yatıp !nete takıLıp , ak$am dı$arı çıkıp kendini cooL sanan, meze oLupta ortamda akmaya caLı$an ;  "tüm erkekLer 'aLLah'a yakın bana uzak oLsun yeter ;)
 
Evet arkadaşlar mesajlarınızı yorumla ileti bakalım

7 yorum:

burak can dedi ki...

vala gercekten bunu yazan kimsin bilmiyorum ama eline sağlık cok guzel olmuşşşşşşşşşşşşşşşş:))))))))))))))))))))

mehmet dedi ki...

Walla demekki zamannın bu kıza aynısı olmuşki bunları yazmıs bravoo. bunların hepiciğini nası yaşamıssın. ve o erkegnde alnından öpüyorum bravo kardeşşşşiiiiimmmmmmmmmm

aNaSoNn dedi ki...

İki §ÂtI®Lık ΑdâmŁâ®I MušâLLâŧ £ttik ÖmRüMüzé ßuNdâИdı® ßö¥Lé dißĒ VuRu$uMЦz..(-_-)).•°

Anonymous dedi ki...

hepisne katılıyorum allah belasını versin böyle tiplerin

pelin dedi ki...

seni seviyoumm seni seviyorum seni seviyorum seni seviyorum seni seviyorum unutmucam seni hiç bir zaman ölene kadar sevicem aklımda olacaksın her zaman, acı çeksemde seviyorum, beni kahretmiş olsanda seviyoum ,beni istemsende seviyorum, hiç bi zaman değişmicek bağlılıkla seviyorum , kim ne derse desin seviyorum, ne olursa olsun seviyorum, gitsemde ölsemde seviyorum , uyandığımda kalktığımda seviyorum, bi an bş kalsam seviyorum aklımdasın herzaman unutamıyorum sana okadar bağlıyım ki çözemiyorum kenidmi , anlatımaz bir tutkuyla bağlıyım, yaşanmamış bir sevgiyle seviyoum seni, geçen yılbaşında beni aradığındaki sesin konşuşmamız hala aklımdaaa sana bi yabancı gibi bakmak çok zoruma gidiyor kendimi tutamıyorum ağlamak istemiyorum artık ama dayanamıyorum bazen ben seni sevdiğim gibi kimseyi sevmedim kimseye bağlanmadım herşeye ramen seni çok seviyorum kendine çok iyi bak ne olur senin iyi olduğunu görmek istiyorum

Anonymous dedi ki...

öyle bir sevda ki ne yer anlar ne gök sadece ve sadece seven anllar

Anonymous dedi ki...

dogru soze nedenır diline sglık denir :))