27 Aralık 2011 Salı

Komik SMS'ler Benden Gülmesi Sizden

MUTLULUGUN TURKIYE ENFLASYONU KADAR YUKSEK, UZUNTUN MEMUR MAASI KADAR DUSUK, GELECEGIN DEMIRELIN KELI KADAR PARLAK, OMRUN ECEVITIN OMRU KADAR FAZLA OLSUN
Komik SMS'ler Benden Gülmesi Sizden...
Şu Anda KarakoldayımKorma Önemli Bir Şey YokTatlı Olduğum İçin TutukladılarAncak Çirkin Biri Gelirse BırakacaklarRica Etsem Beni Almaya Gelir misin?
Eğer Beni Unutursan Ellerinde Kir, Yüzünden Pasak, Burnundan Sümük, Başından Kepek, Elbisenden Bit, Gözünden Çapak, Boğazından Balgam Eksik Olmasın
Bataryasız Bir Gecede Şebeke Arayan Sevdalara Full Çeken Gönlünle Yürekten Bir Çağrı Bırak ki Kontörü Bitmiş Dostluklar Utansın
Bu gece Gökyüzüne ÇıksamYıldızlardan Bir Buket Yapsam Kabul Eder misin?Yok Yani Kabul Etmeyeceksen Çıkarma Beni Oraya Kadar

Yavru Maymun Annesine Sormuş "Anne Biz Neden Bu Kadar Çirkiniz?"Anne: "Halimize ŞükretmeliyizBir de Bu Mesajı Okuyanı Görsen"

Düsün ve hepimizi sok et böylece! ; ]
Seni, Tc kanunlarının Aşk maddesi gereğince izinsiz kalbime girmeden dolayı ömür boyu kalbime hapis ediyorum

SU ANDA HER 100KISIDEN 35I UYUYOR,10U YEMEK YIYIYOR,25I CALISIYOR,15I SEX YAPIYOR,10U ARABA SURUYOR,4U DERS CALISIYOR,1TANE SALAKTA ELINDE TELEFON SMS OKUYOR!

EY DAĞLARI TASLARI HERSEYI YARATAN RABBIM HERSEYE AYRI BIR GUZELLIK INSANLARA MANTIK,AKIL VE ZEKA VERIRKEN BU MESAJA BAKAN BU KULUNU NIYE UNUTTUN
Gecen gün düşündümdü, evet dedim ben seviyorum umarım sende seviyorsundur Öyle ya kim sevmez ki dondurmayı ben bayılıyorum ya sen

Sen sütlaç kadar tatlı, lahmacun kadar sıcak, çiğ köfte kadar yakıcı, dolma gibi çekici, bulgur gibi asıl ve içli köfte kadar mükemmel birisin
Dertleşmek istiyorsan 1 tuşla, birisine sarılmak istiyorsan 2 tuşla, eğlenmek için 3 tuşla, mutlu olmak için 4 tuşla, hepsini istiyorsan benim numaramı tuşla
Mert hava yollarına ait 4260 sayılı sevgi uçağı o güzel kalbinize inmek için izin istiyor eğer izin vermezseniz bu sevgi uçağı kamikaze dalışı yapacaktır
Ben seni, son Rondo bisküvimi verecek vede yolculuğa çıktığında arkandan Ülker çikolata yemeyecek kadar çok seviyoyum
SANA BIRSEY SOYLEYEYIMMI? BIR DAHA BENI RAHATSIZ ETME BENIM PISLIKLERLE ISIM OLMAZ ALLAH KAHRETSIN SENIHAYATIMI MAHVETTIN ALCAK SIGARA
TANRIDAN BIR CICEK ISTEDIM, O BANA BIR BAHCE VERDI TANRIDAN BIR AGAC ISTEDIM, O BANA BIR ORMAN VERDI TANRIDAN BIR GEYIK ISTEDIM SENIN NUMARANI VERDI

Sana yaza yaza yaz geldi Mesaja zam geldi Daha yazacaktım ama kontürüm bitti
Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlarmış Onuncu köyden sesleniyorum SENİ SEVİYORUM
Içine birden garip bir çalisma istegi gelirse, ilk önce sakinles, sonra otur ve geçmesini bekle

Karın Olmak İstiyorum Karın, Ey Benim Kardan Adamım!!!
Sayin abone Aradiginiz istikamete dogru bütün hatlar doludur Lütfen baska istikamete dogru telefon ediniz
Bir goz gordum masmavi denizin dibine sinmis,bir goz godrum simsiyah gecelerden bezmis , bir goz gordum yemyesil yapragi ucuna degmis , bir goz gordum mosmor ustune yumruk yemis
Çok onemli bir not ; sakin asagidaki mesaji okumayiniz,lütfen !!!
" NISKALAS RIB NES " ben sana okuma demedimmigerçekten hakliymisim)
Sayin abonemiz bu bir bant kaydididr dinlemek için lütfen biiip deyiniz tesekkürler:=)))

Ufff yavrum,anam asvaltin olayim ez beni Sayin abonemiz lütfen ürkmeyiniz bu cep servisinizin motivasyon mesajidir

Artik seni aramayacagim Çok ciddi söylüyorum seni aramayacagim artik Artik bilgisayar aldim chat yapalim Cep fazla yaziyor
Su an hatlarin yogunlugu nedeniyle mesaj tam olarak gelmemistir ve mesaj yüklenmektedir Bu islem birkaç dakika sürebilir Lütfen bekleyiniz

kalbime gelmek istiyorsan metro otobüsüne bin,sohoda in,redeoda mola ver,cocostar caddesini geç,karşısındaki bakkala gir;bak nediyorum?ALBENİ

Eskiden Ali ata bakardı , şimdi karıya kıza Eskiden Işık ılık süt içerdi,şimdi votka redbull Eskiden ipek ipi tutardı, şimdi ah ipek ahhh))

dünde,bugünde,yarında yüreğin kadar yanındayım kendini yalnız hissettiğinde elini cep telefonuna at kalbimde telefonumda sana 24 saat açıktır(yeterki aramasını bil)
günlerdir aynı şeyi düşünüyorumbunu içimde saklamaktan yoruldum artık dayanamıyorumgücüm tükendi benim hakkımda ne düşüneceğin umurumda bile değil her şeyi göze alıyorum istersen bir daha görüşmeyiz dayanamayıp soruyorum lütfen cevap ver HAMAM BÖCEKLERİ GIDIKLANIR MI?

bir gün hayatan bıkıp cagresiz bir köşede aglarsan yanında olmak isterim mendil satıyorum da bir allana!! bir bedava!!!!!

Hiç yorum yok: