27 Aralık 2011 Salı

Facebook Arkadaş Ekleme Sorunu

Soru
Bu İstek Gönderilemiyor
Bu kullanıcıyı kişisel olarak tanıyor musun? Facebook'un kötüye kullanılmasını önlemek amacıyla bu istek gönderilemez. Daha fazla bilgi için lütfen Yardım Merkezi'ni ziyaret et. Bu mesajı bir hata sonucu gördüğünü düşünüyorsan sorunu bildirebilirsin.
sorunu bildirebilirsin. tarafından
Lütfen bu Facebook üyesini nereden tanıdığınızı bize bildirin:
Bu üyeyle tanışmak istiyorum
Bu üyeyle oyun oynamak istiyorum
Bu üyeyi şahsen tanıyorum
Bu üyeyle Facebook'ta tanıştım
Diğer
Yanıtınız "Diğer" ise lütfen bu üyeyle alakanızı yazın:
Ne yazık ki gün içerisinde aldığımız geri bildirimlerin fazlalığı nedeniyle size doğrudan yanıt yazamayacağız.
Hesabınızla ilgili bir sorun yaşıyorsanız lütfen uygun başvuru formunu bulmak için Yardım Merkezi'ni ziyaret edin. Teşekkür ederiz.
Yardım Merkezi
Arkadaşlar » Arkadaşlık isteğim neden gerçekleşmedi?
Hepsini Genişlet · Paylaş
Arkadaşlık isteğim neden gerçekleşmedi?
Facebook arkadaşlarınızla ailenizle ve şahsen tanıdığınız diğer kişilerle iletişim kuracağınız bir yerdir.
Facebook'ta arkadaş eklemeniz engellendiyse bu büyük olasılıkla gönderdiğiniz arkadaşlık isteklerinin yanıtlanmamış olmasından kaynaklanıyordur. Bunun nedeni tanımadığınız kişilere arkadaşlık isteği göndermiş olmanız veya Facebook üyelerinin şikayet ettiği diğer davranışlarda bulunmuş olmanız olabilir.

Yakında yine arkadaş eklemenize izin verilecektir. O zaman lütfen sadece zaten şahsen tanıdığınız kişilere arkadaşlık isteği ve mesajlar göndermeyi unutmayın. Aksi takdirde hesabınıza ilave sınırlamalar koyulabilir.
Facebook Topluluk Standartları  'nı okuyarak ilkelerimiz hakkında daha fazla bilgi edinin.
yardım edin lütfen.

Cevap:
Kişiyi Tanımadığını Saptamış Facebook Neden Belirt Geçer.Ya Da 1-2 Gün Dur Geçiyor..

Hiç yorum yok: