27 Aralık 2011 Salı

En komik Mesajlar Burda

EVET ARKADASLAR SİZLER İÇİN BİRKAÇ TANE KOMİK ESPRİLER UMARIM BEGENİRSİNİZ
kim demski krmzı ışkta gecilmz die? rahmetli bal gibi geçerdi
İlahi Azrail Sen Adamı Öldürürsün xD
adamın biri karısına inek demiş birlikte aşağı inmişler
Oglumun Adını Mafya Koydum,Artık Bende Bir Mafya Babasıyım xD
Geçenlerde bir gün dedemin yanında hello kitty hello kitty diye şarkı söylüyodum bana dönüp kim gitti kim gitti deyince sustum ♥
Geçen saatciye girdm kadın saatciye - su geçirir mi diye sordu saatcide - suya sokmazsanız geçirmez dedi yürü be saatci kim tutar seni ♥
Sabah kahvaltı yapamıyorum çünkü seni düşünüyorum Öğlen yemek yiyemiyorum çünkü seni düşünüyorum Akşam yemek yiyemiyorum çünkü seni düşünüyorum Gece uyuyamıyorum çünkü açımmmmm xD
Nihat Doğan: arkadaşım uyurken resmini çekip facebook a koycaktım ama arkadaşımın gözleri kapalı çıktı koymadım
Çaydanlık demliğe ne demiş? -Gel beraber takılalım demiş xD
Bebeğiniz altınamı yapıyor çevirin üstüne yapsın xD
yeni bi parfüm cıkmıs caldion kaliyo git diyon gidio
Funda Arar Dediler, Ödemeli Bile Atmadı
Nokia n73 Boy 80 )
Ayrılmak kolaydı Sen COLAYI sectin ben Fantayı
"Dino"zorlar ama ben zorlamam
CANavar ama sana yok
Yerlere Çöp Atmayın Yazıyordu, Bende Havaya Attım xD Yere Düştüyse Tek Sorumlusu Newton'dur
Belgeli su baskınına ne denir? -Belge-sel
Simge anne olunca mother ımda mother ım mother ımda mother ım der
Adamın biri uçmuş kaleme takıp yazmışılar
deniz altının üstü deniz yedi olsa gerek (=
Türk malını türkler basmış (=
Abi nutella reklamında adam kaşığı ağzına sokup sonra tekrar kazana sokuyo Bizde onu yiyoruz Afiyet Olsun ♥
İkram diyorlar parayla veriyolar! Ne iş?! xD
- Daha son kullanma tarihine çok var Yavaş iç meyve suyunu! (=
Geçen gün kamyonu sürdüm, Leonardo da Vinci
Seni görünce gözlerim dolar, kulaklarım mark!
118 10, 118 18, 118 24, 118 33, 118 50, 118 80 Bu ne yaa !! 118 Yaz Gerisini At Kesin Tutar
Geçenlerde bi gece lambası aldım abi inanır mısın gündüz bile çalışıyoR!
Eli olmayan babaya ne denir? -No-el baba…
-Karinca bir zencinin koluna düsmüs ne demis? -Karakola düstüm!
>-Saatin çalisiyo mu? -Evet -Benimkine de is bulsana…
-Kocanizla ortak bir özelliğinizi söyleyin -Ayni gün evlendik…
Tomi'nin annesi kimdir? Anatomi (=
Dün kazı kazandan kaz kazandım =)(=
Abi deminden beri niye açıp kapatıyosun kola şişesini? -Kapakta tekrar dene yazıyo,ben de tekrar deniyorum…
Sevgili Vodafone,Türkiyenin her yerinden çekiyormusun bilmiyorum ama reklamların çekilmiyor artık bilesin,kırmızıdan soğudum ya!
Otobüste arkaya doğru yürüyelim diyen adama " Yürümek İsteseydik Otobüse ßinmezdik" diyen genci tebrik ediyorum
Uzun lafın kısası : UL
Ha Deyince Mutluluk Gelmez Ha Ha Ha Ha Demek Lazım xD
Geceleri yemek yenmez diyenle, buzdolabına ışık icat eden kişiyi bir araya getirmek isterdim Ey yükselen nesilin aşağı xD
Adam bilgisayar başında uyuyakalmış Ertesi gün nezle olmuş Neden? Windows açık kalmış
Kitabım evde kaldı Aaa ben kitabını evli sanıyordum!
Sen kimi kandırıyorsun, bu söylediklerine kim inanir? Kadir İnanır
FORM YE FORMDA KAL PORT YE PORTAKAL xD
Solucanlar Bağırsakta Yaşar Bağırmasakta xD
Bir Adam Yatmış Karısı Feribot (:
Aşık Olup Izdırap Çekeceğime, Nezle Olup Burun Çekerim xD
Kizin birisi annesiyle konusuyormusAnne bugun birisi otobus´te dustu herkez guldu ama ben gulmedim -Aferim kizim kim düştü -BEN xD
Profilim biçim biçim ölürüm ben facebook için annem bana düşmandır pc basından kalkmadıım içi n lelele xD
Ey yükselen nesilin aşağı xD
Suçlu ayağa kalk!Çocuklu bayana yer ver! xD
*Alfabe artık 28 harf, “O” şimdi asker! xD xD
*Çorbamdan kıl çıktı Beni kimle aldatıyosunuz garson bey?
Öğretmenim canım benim canım benim seni ben pek çok, pek çok severim Sen bir ana sen bir baba, neyse uzun lafın kısası matematiğime bi 100 versene xD xD
Dışarı Çıkarken Full Karizma , Evde Tam Takım Pijama xD
Karedenizli askerin silahına ne ad verilir? -lazer silahı
- Sen hiç maydonozun arkasına saklanmış adam gordün mü? - Hayır! - Demek ki iyi saklanmış
En çok köpek alan ülke hangisidir? CEVAP: İT-AL-YA ;D
Adamın biri varmış, ikinci dönem düzeltmiş
Adamın biri çölde susuz kalmış kristal kola bulmuş ama içememiş neden? cevap:kristal kolanın üstünde güvenle içiniz yazıyormuş adam güveni beklemiş
Adamın biri hayattan bezmiş karsıda hayattan kumaş (:
Atla gel hemen -at yok taksiyle gelsem?
BEN BİTTİM ABİ AMA ŞİMDİ PİREYİM!
Ben şeytana uymuyorum yalnızca aynı fikirdeyiz
2 acı biber evlenirse ne olur? -acıların çocuğu olur (:
Cin Ali mavi mürekkebe düşerse ne olur? -blue jean olur

BEĞENENLERE TEŞEKKÜR EDERİM
YORUMLARINIZI BEKLİYORUM

1 yorum:

aNaSoNn dedi ki...

güzel paylaşım sağol kanka :)